Site-ul happypets.ro, este detinut si administrat de societatea SC Happypets Online SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 18662671, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7751/2006, cu sediul in Strada Friguluinr. 5, ap 2, Sector 4, Bucuresti, Romania. Tel.: 0728.332.800 E-mail: office@happypets.ro
Navigarea pe site-ul happypets.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa a termenilor de mai jos de catre orice Client. 
happypets.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre happypets.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
  1.       Definitii 
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul www.happypets.ro.
Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – SC Happypets Online SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 18662671, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7751/2006, cu sediul in Strada Frigului, nr. 5, ap 2, Sector 4, Bucuresti, Romania. Tel.: 0728.332.800 E-mail: office@happypets.ro
Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
  1.       Drepturile de proprietate Intelectuala 
Continutul site-ului Happypets.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea SC Happypets Online SRL. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC Happypets Online SRL. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. happypets.ro si logo-ul Happypets.ro sunt marci inregistrate ale SC Happypets Online SRL.
SC Happypets Online SRL. poate oferi Utilizatorului/Clientului la solicitarea expresa a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului happypetsro.
Utilizarea pe happypets.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. happypets.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.
  1.       Exonerarea de raspundere
Happypets Online SRL. nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la happypets.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, happypetsro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Happypets Online S.RL nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Happypets Online SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul happypets.ro, acestea fiind puse la dispozitia Happypets Online SRL. de catre furnizori.
Informatiile incluse pe happypets.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa office@happypets.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
happypets.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
happypets.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii catre Cumparatorii care nu au date complete de identificare (adresa, telefon, e-mail) sau care au in istoric Comenzi expediate, nelivrate si returnate catre Vanzator.
happypets.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar happypetsr.o nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
  1.       Limita accesului la Site
Utilizatorii site-ului happypets.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu happypetsro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate.happypets.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda happypets.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
     5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
5.1. Happypets Online SRL colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal in cadrul site-ului www.happypets.ro conform Politicii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in Magazinul Online happypets.ro, disponibila AICI 
5.2. Consimtamantul pentru primirea de newslettere / alerte cu continut comerciale se manifesta de client conform Politicii privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibile pe www.happypets.ro. Detalii cu privire la prelucrarea datelor in vederea transmiterii de newslettere/alerte cu continut commercial si oferte personalizate, inclusiv conditiile de dezabonare, se afla in Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal privind Magazinul Online www.happypets.ro, disponibila AICI 
      6. Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul happypets.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida.
happypets.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
     7. Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente sunt detaliate pe Site inainte de plasarea Comenzii de catre Client.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului happypets.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A. conform prevederilor legale in vigoare la momentul comercializarii acestor produse si/sau servicii.
  8. Comanda
Produsele si/sau Serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinate de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la Comanda intarziata, transmisa gresit, etc).
Happypets.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului. Totodata, in acest caz, happypets.ro nu poate fi tinut raspunzator pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client ca urmare a intarzierii in livrarea Comenzii.
Prin finalizarea comenzii, clientul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant happypetst.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea a Comenzii.
(E-mailul prin intermediul caruia Clientul este informat asupra Comenzii plasate pe happypets.ro este doar o confirmare de primire a Comenzii din partea Clientului,
In cazul comenzilor ce contin Produse cu livrare din stocul propriu, confirmarea privind livrarea acestora se va realiza in 24-48 de ore de la inregistrarea acestora pe site.
Pentru comenzile ce contin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, ne/confirmarea comenzii se va realiza in termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site.
Happypets.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca Clientul sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
  •  esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului Happypets.ro;
  • cel putin 1 (una) livrare esuate motive fiind neridicarea coletului, refuz primire, etc, pentru o noua comanda clientul poate plati in avans prin transfer bancar sau plata cu cardul in momentul plasarii comenzii.
  • alte motive obiective: de exemplu fara a se limita la situatia in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, happypets.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, happypets.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. In aceste situatii happypets.ro va anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata (in cazul in care contravaloarea Produselor a fost achitata anterior de Client).
Contractul se considera incheiat intre Client si happypets.ro in momentul primirii de catre Client de la happypets.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre happypets.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si, in cazul in care Clientul a achitat anterior acestei informari contravaloarea Bunului sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului, in termen de maxim 14 zile de la data la care happypetst.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de incetare a Contractului.
Prin plasarea Comenzii, clientul certifica faptul că a împlinit vârsta de 18 ani.
Happypets.ro va notifica clientul prin sms/email cu privire la statusul Comenzii (i.e. procesare comanda, expediere si finalizare).
   9. Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Facturile emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului impreuna cu bunurile, in colet. Facturile aferente unor Produse care nu au fost preluate de catre Client vor fi anulata de catre Vanzator la momentul la care aceste Produse vor fi restituite de curier.
Plata se poate face online (card bancar), transfer bancar sau ramburs.
    10. Garantia
Pentru produsele achizitionate din magazinul online happypetst.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
  •          produsul sa fi fost cumparat de la happypets.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
  •          sa respecte instructiunile de folosire si intretinere si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
  •          sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscall (factura fiscala) cu care a cumparat produsul. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie;
Cauze de pierdere a garantiei:
  •          avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
  •          defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
  •          deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
  •          inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
  •          distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor.
Happypets.ro nu ofera garantia comerciala Clientilor in urmatoarele cazuri:
  •          dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;
  •          in cazul in care Clientul nu a respectat instructiunile de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare.
Conditiile de acordare a garantiilor legale de conformitate si a garantiilor comerciale sunt cele prevazute in legislatia in vigoare cat si cele furnizate de producatori Vanzatorului.
  •          Persoanele juridice care achizitioneaza produse care necesita garantie, perioada de valabilitate a acesteia este de 1 an de la data facturii.
  •          Produsele care necesita trimiterea la departamentul de service pus la dispozitie de furnizorii Happypets Online SRL se vor returna la client dupa constatare si dupa caz reparare.
  •          Happypets Online SRL nu raspunde pentru deciziile departamentului de service oferit de furnizorii nostri privind reparerea, eventualelor costuri suplimentare de reparatie sau decizia privind returnarea produsului la client fara ca acesta sa fi suferit modificari diferite de starea initiala adica sa nu se doreasca repararea produsului constatandu-se deteriorari din vina manipularii defectuase din partea clientului.
    11. Livrarea
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator.
Livrarea produselor se poate realiza prin intermediul curieratului rapid. Nu colaboram cu Posta Romana si nici nu pot fi ridicate comenzi de la punctul nostrum de lucru.
Costurile livrarii:
Pentru fiecare comanda plasata pe www.happypets.ro care nu depasete valoarea de 149.00 lei se va percepe o taxa unica te transport de 15.00 lei.
Transportul este GRATUIT pentru comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 149.00 lei.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Happypets Online SRL va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de maxim 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Happypets Online SRL va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
 
    11.1 Conditii de livrare
La solicitarea happypets.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre happypets.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
    11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, iar in cazul clientilor care doresc in mod expres optiune “deschidere la livrare” acestia vor verifica produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Optiunea “Deschidere la livrare” este facultativa, happypets.ro poate selecta aceasta optiune pe documentul de transport (AWB) doar la cererea expresa a clientului. Acesta optiune suplimentara se va achita de catre client pe langa costul de transport daca valoarea comenzii nu depaseste 149,00 lei.
Prin semnarea fara obiectiuni a bonului de livrare (AWB) de catre Client acesta recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale Produselor nu va fi luata in considerare.
      12. Campaniile promotionale
  12.1.  Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Happypets.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.
      13. Politica de retur. Dreptul de retragere
   13.1 Conditii generale
Happypets.ro accepta retur-ul cu conditia sa fie notificata intentia in formularul de retur care se gasete pe site iar produsele se pot returna in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului de catre client, cu exceptia urmatoarelor situatii:
  •          Produsele perisabile (hrana umeda si uscata – caini, pisici, pesti, rozatoare, reptile, etc) sa se afle in ambalajul original iar acest sa fie nedesfacut – returul se accepta in conditia in care produsul este sigilat si nu prezinta urme de uzura,
  •          Produsele care sunt ambalate in ambalaje vidate- se accepta returul dara acestea nu au fost desfacute
  •          Produsele electrice si electronice sa fie returnate in ambajul original, fara a fi deteriorate sau sa lipseasca piese, accesorii din cutie, etc
  •          In cazul in care produsele care au fost testate de catre client si prezinta urme de uzura iar acesta doreste sa-l returneze site-ul Happypets.ro isi rezerva dreptul de a opri un procent din valoarea produsului iar acest procent variaza in functie de felul cum arata produsul in urma returului, uzura si daca acest produs mai poate fi revandut ca nou.
  •          Costul returului se va achita de catre client in cazul in care este vina acestuia din diverse motive: s-a gresit marimea in cazul accesoriilor pentru animale, s-a gresit cantitatea produselor, s-a comandat gresit un produs si se doreste inlocuirea lui cu un alt produs – in cazul cand este disponibil pe stocul Happypets.ro sau furnizorilor nostri plata tur-retur sau colet la schimb se plateste de catre client.
  •          Optiunea firmelor de curierat “deschiderea coletului la livrare” se achita suplimentar de catre client indifferent daca valoarea comenzii se incadreaza sau nu la facilitate de transport gratuit.
  •          In cazul in care se livreaza gresit o comanda iar clientul doreste returul acesta va fi achitat de catre Happypets.ro
  •          Returnarea banilor se va face exclusiv prin transfer bancar- banii vot fi transferati intr-un cont bancar transmis pe mail catre Happypets.ro -in termen de 14 zile calendaristice de la receptia returului la depozitul nostru
  13.1.2.  Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
 Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu happypets.ro).
In conformitate cu legea in vigoare, happypets.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor
  •          susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  •          sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, ( hrana umeda si uscata, solutii acvaristica, etc)
  •          dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
 Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului. Produsele alimentare nu pot fi returnate daca au fost desigilate.
Echipamente Electrice / Electronice
Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 14-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Nu poti returna produsele sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igena si care au fost desigilate de cumparator
De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
  •          au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
  •          au ambalajul deteriorat sau incomplet;
  •          au urme de uzura sau folosire excesiva;
  •          zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
  •          nu au toate accesorile primite in pachet;
  •          s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
  •          produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
    13.1.3   Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care happypets.ro este informat de atre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
   13.1.4     Dreptul de retragere
Pentru anumite campanii promotionale Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de catre consumator a dreptului de retragere insa cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevazut de OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmand a fi mentionat in cadrul fiecarui regulament de campanie promotionala, daca va fi cazul. 
happypets.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
  •          contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
  •          furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  •          furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  •          furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  •          furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
   13.1.5    Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, happypetsro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
1.      pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
2.      pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
3.      Clientul va informa happypets.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.
14.       Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului happypets.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor happypetst.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor happypets.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
15.       Dispozitii finale
Nulitatea oricarei clauze a Termenilor si conditiilor, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze. In cazul in care anumite clauze ale Termenilor si conditiilor devin inoperante in intreg sau partial, sau in cazul in care un punct nu a fost inclus in Termeni si conditii, acestea nu vor afecta valabilitatea celorlalte clauze. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce Partile contractante au intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea Termenilor si conditiilor, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
Prevederile Termenilor si conditiilor se completeaza cu dispozitiile Codului civil precum si cu dispozitiile legislatiei in vigoare aplicabile raporturilor juridice dintre www.happypets.ro si client.
De asemenea clientii care au antecedente in refuzul receptionarii comenzilor vor mai putea primi comenzi doar cu conditia ca acestia sa achite in avans prin transfer bancar sau prin plata cu cardul pe site in momentul plasarii comenzii.

Informații

Producători

Urmareste comanda Urgent Cargus

Sunt de acord

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe.